»Pri Googlovi strategiji za storitev primerjave cen ni šlo zgolj za pridobivanje strank s ponujanjem boljšega proizvoda od tistih, ki jih ponuja konkurenca. Namesto tega je Google zlorabil svoj prevladujoči položaj na trgu kot iskalnik, tako da je svojo storitev primerjave cen v rezultatih iskanja uvrščal višje, rezultate konkurentov pa nižje.«
»Škoda je nastala zaradi zlorabe prevladujočega položaja na veleprodajnem trgu dostopa do fiksnih uporabnikov, ki se kaže v obliki sistematičnega izrivanja s trga z zaračunavanjem bistveno previsokih veleprodajnih cen dostopa do fiksnih uporabnikov in posledično zmanjševanja tržnih deležev tako na mobilnem kot fiksnem segmentu maloprodajnega trga.«
»Škoda je nastala zaradi zlorabe prevladujočega položaja na veleprodajnem trgu dostopa do fiksnih uporabnikov, ki se kaže v obliki sistematičnega izrivanja s trga z zaračunavanjem bistveno previsokih veleprodajnih cen dostopa do fiksnih uporabnikov in posledično zmanjševanja tržnih deležev tako na mobilnem kot fiksnem segmentu maloprodajnega trga.«
»Tako kot se bodo dražila goriva, tako bomo morali mi usklajevati cene in dvigovati cene svojih storitev. To se bo preneslo na končnega potrošnika in rezultat bo zelo jasen: višje cene končnih produktov.«
»Glede na podatke se vidi, da so cene previsoke. Nemci so trikrat dražji v zdravstvenih storitvah, torej bi bilo glede na to po slovenskih cenah za covid 2, 3 tisoč evrov dovolj.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju